marți, 14 aprilie 2009

Sfaturi utile pentru clienţi

1. Ţineţi secrete CIC şi CSC , aveţi grijă să nu pierdeţi telefonul mobil şi protejaţi-l împotriva utilizării necorespunzătoare. În cazul pierderii sau furtului telefonului mobil, sunaţi imediat operatorul de telefonie mobilă şi operatorul Astra care va împiedica parierea neautorizată.
2. Salvaţi numărul pentru SMS-uri în memoria telefonului dvs. pe primul loc. Acest lucru va face parierea mai uşoară. Nu salvaţi CIC în memoria telefonului mobil, acest lucru va spori protecţia împotriva utilizării necorespunzătoare. Ţineţi evidenţa mesajelor din telefonul mobil (ştergeţi SMS-urile care conţin CIC!).
3. Ştergeţi SMS-urile vechi din telefonul mobil în mod periodic, astfel încât să fie suficient spaţiu în căsuţa de mesaje primite pentru recepţionarea SMS-urilor pe care le veţi primi de la Astra. O căsuţă de mesaje plină ar putea împiedica primirea SMS-urilor.

4. Sfaturi şi observaţii asupra acceptării pariurilor: După trimiterea unui SMS pentru acceptarea unui bilet, veţi primi un SMS care confirmă acceptarea biletului după câteva secunde. În cazul unei defecţiuni de comunicare sau din oricare alt motiv (ex: căsuţă de mesaje primite plină cu mesaje vechi) este posibil să nu primiţi acest răspuns. În acest caz nu vă sfătuim să trimiteţi altă cerere de acceptare sau să repetaţi cererea pentru acceptarea biletului iniţial, ci să aşteptaţi un răspuns de la sistem – este posibil ca liniile de comunicaţie să fie supraîncărcate, iar timpul de operare pentru un SMS care urmează a fi expediat să fie prelungit. În acest caz verificaţi dacă biletul a fost acceptat utilizând funcţiile de conţinut. Din acest motiv vă sfătuim să nu pariaţi în ultimul moment, ci cu suficient timp înainte.
5. Observaţia anterioară este legată de faptul că Astra nu va fi răspunzătoare pentru daunele provocate de întârzierea, deformarea sau neexpedierea unui SMS trimis de un client, nici pentru daunele care pot apărea pe rutele de operare ale reţelelor de telefonie mobilă şi nici pentru daunele provocate unui client în urma celor de mai sus.
6. Momentul acceptării unui bilet va fi considerat a fi momentul în care un mesaj este recepţionat de serverul Astra SMS. În majoritatea cazurilor va fi acelaşi cu momentul în care este trimis SMS-ul, deoarece canalele de comunicaţii au suficientă capacitate şi schimbul de mesaje durează câteva secunde.
7. Taxele pentru SMS-urile trimise sunt cele normale (acestea sunt specificate în lista de preţuri a operatorilor de telefonie mobila), iar SMS-urile primite de client nu sunt taxate. Informaţiile din această secţiune reprezintă recomandări. Regulile oficiale sunt specificate în Contractul de Joc şi în Regulamentul Oficial.
8. Operatorii Astra pun la dispozitie numai informaţii care nu pot fi obţinute prin SMS. Serviciul operator este făcut pentru a rezolva numai problemele grave privind pierderea sau furtul telefoanelor mobile, transferurile financiare, plăţile, depozitele, etc. Vă rugăm să contactaţi departamentul servicii clienti în timpul orelor de lucru.