sâmbătă, 29 august 2009

Boloni critica jucatorii portughezi

Sporting Lisabona s-a calificat marti seara in sferturile de finala ale Cupei Portugaliei, la capatul unui meci care l-a facut pe calmul Ladislau Boloni sa-si iasa din fire. Echipa din Alvelade s-a impus cu 2-1 in fata celor de la Alverca, prin doua goluri inscrise in ultimele 14 minute de joc. Mai mult, Sporting a incheiat meciul in doar noua jucatori, in urma eliminarilor lui Babb si Tello. Pentru tehnicianul roman acesta a fost poate cel mai stresant meci de la sosirea la Lisabona. Fara Marius Niculae, operat vineri la genunchiul stang, Sporting a inceput meciul prost, vazandu-se condusa pe tabela din minutul 12, in urma golului marcat de Zeferino. Din acel moment, Alverca a facut antijoc, incercand sa-si pastreze avantajul, chiar si cu incalcarea regulamentului. Tragerile de timp ale adversarilor i-au ridicat pulsul lui Boloni, care de-a lungul partidei a avut mai multe izbucniri nervoase, in special la adresa arbitrului care trecea cu vederea comportamentul jucatorilor de la Alverca. In ultimele minute, Sporting a reusit sa inscrie de doua ori prin Joao Pinto (min. 76) si Jardel (min. 85), calificandu-se in optimile de finala. Victoria nu i-a atenuat insa nervozitatea lui Boloni, care a declarat la conferinta de presa: "Spectatorii au platit bani pentru a vedea fotbal, dar nu au avut ocazia. Jucatorii sunt niste adevarati artisti de cinema cand este vorba de trageri de timp. Cred cu convingere ca aceasta este boala cea mai grea de care sufera fotbalul portughez. Pentru a indrepta situatia jucatorii trebuie educati de mici in acest sens. Publicul merita mai mult respect din partea fotbalistilor".