sâmbătă, 15 august 2009

Oţelul Galaţi - Petre Grigoraş a anunţat că demisionează

Antrenorul echipei Oţelul, Petre Grigoraş, şi-a anunţat sâmbătă demisia de la formaţia pe care a antrenat-o în ultimii 3 ani şi jumătate şi s-a declarat dezamăgit că directorul general al clubului, Marius Stan, nu-i răspunde la telefon, pentru a-i înainta documentul
.

"Marius Stan nu mi-a răspuns la telefon şi nu mai pot să stau. Renunţ şi îmi pare rău că nu am cui să-i înmânez demisia. Îmi pare rău că plec, dar nu pot să accept un obiectiv care mi-a fost impus", a declarat Petre Grigoraş, astăzi, pentru NewsIn.

Grigoraş a lăsat de înţeles că s-ar putea răzgândi în anumite condiţii: "Puteţi să luaţi în calcul absenţa mea în următoarele două-trei zile de la antrenamente. În acest timp poate conducerea se răzgândeşte în privinţa obiectivului şi eu revin la sentimente mai bune
".

Tehnicianul a mărturisit că şi-a luat la revedere de la jucătorii săi, după antrenamentul susţinut în cursul dimineţii, şi îşi face deja bagajele.

În cursul zilei de sâmbătă, Petre Grigoraş a declarat că a fost contactat de oficialii grupării Politehnica Iaşi şi a admis că sunt şanse mari să îşi rezilieze contract cu gălăţenii şi să preia echipa din Copou. Grigoraş a motivat intenţia sa de a pleca prin imposibilitatea îndeplinirii obiectivului, participarea în cupele europene. De asemenea, antrenorul s-a declarat deranjat că nu este consultat în privinţa transferurilor.

Petre Grigoraş a preluat gruparea de la malul Dunării la începutul lui 2006.