sâmbătă, 15 august 2009

Cernea va juca la Alba-Iulia

Portarul Cornel Cernea, declarat de Steaua liber de contract, va evolua in urmatoarele doua sezoane la formatia Unirea Alba-Iulia, care a revenit in aceasta vara in primul
esalon valoric, informeaza site-ul oficial al ardelenilor. "In urma negocierilor purtate la Alba-Iulia, portarul Cornel Cernea si-a dat acceptul verbal pentru o intelegere pe doua sezoane cu Unirea, iar luni se va alatura lotului pregatit de Adrian Falub", se arata intr-un comunicat oficial publicat pe site-ul nou-promovatei.
Cornel Cernea (33 de ani) a venit la echipa din Alba-Iulia din postura de jucator liber de contract si spune ca transferul sau la Unirea este un pas inainte: "Vroiam neaparat sa plec de la Steaua, nu mai puteam sa stau acolo fara sa joc. M-am inteles cu clubul pe cale amiabila si m-a lasat liber, asa ca am decis sa accept oferta
cea mai tentanta".
Un alt stelist pus pe liber, Alin Litu, isi cauta echipa. "Am fost informat de domnul Argaseala ca vor sa aduca un atacant si ca Bergodi nu se mai bazeaza pe serviciile
mele. Nu am primit nici o hartie cu o suma pentru care pot fi transferat, dar pot pleca sub forma de imprumut
. Sunt in discutii cu doua grupari din Liga I si pana luni sau marti sper sa se rezolve", a declarat Alin Litu. Atacantul, care castiga
2.500 euro pe luna la Steaua, mai are contract cu gruparea din Ghencea pana la finalul sezonului 2009-2010.