joi, 23 iulie 2009

Dacian Ciolos refuza postul de secretar de stat la Agricultura si pleaca la Bruxelles

ostul ministru al agriculturii, Dacian Ciolos, nu va mai ramane in cadrul ministerului pe care l-a condus un an de zile, chiar daca i-a fost propusa functia de secretar de stat. „Am avut o discutie privata cu ministrul Ilie Sarbu zilele trecute in care mi-a propus sa raman, daca nu pe functia de secretar de stat, atunci macar in minister. Am refuzat, pentru ca nu mai vreau sa ma angajez in asta. Nu ar fi un lucru bun nici pentru mine, nici pentru actualul ministru care va veni cu echipa lui de lucru, nu cu a mea. In plus
, vreau sa imi pastrez independenta fata de orice partid politic, asa cum am facut si pana acum”, ne-a declarat Dacian Ciolos. „Voi lua o pauza de o luna de zile, timp in care ma voi ocupa de familie, pe care am cam neglijat-o, si de cateva probleme personale nerezolvate. Mai apoi ma voi reintoarce intr-una din institutiile de la Bruxelles, unde am experienta, si ma voi ocupa de politicile agricole si de dezvoltarea rurala. Nu pot numi institutia in care voi pleca pentru ca nu am primit deocamdata un raspuns oficial. Pana atunci insa voi colabora cu ministrul agriculturii, cu primul-ministru si cu asociatiile de profil pe probleme de agricultura”, ne-a mai spus fostul demnitar.

Marian Zlotea are cele mai mari sanse pentru sefia ANSVSA
Pentru functia de presedinte al Autoritatii Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) a fost propus, din partea PD-L, Marian Zlotea, fost presedinte al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (ANPC), actual europarlamentar PD-L si licentiat in economie
. Acesta ne-a confirmat faptul ca a fost nominalizat in aceasta saptamana de catre partid pentru postul de sef al ANSVSA. Propunerea i-a fost transmisa, iar el a acceptat. „Astept insa hotararea finala in acest sens, apoi voi discuta si despre prioritatile pe care le voi avea”, ne-a declarat Zlotea. Daca va fi ales in functie, Zlotea va avea rang de secretar de stat.