vineri, 24 iulie 2009

Raluca Turcan: Am preferat şefia unei comisii parlamentare

Vicepreşedintele PD-L, Raluca Turcan, a declarat astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, că a preferat să fie şefa Comisiei pentru cultură din Camera
Deputaţilor şi nu ministru al Culturii, pentru a putea ajuta astfel mai mult cultura şi pentru a se ocupa de sibienii din colegiul unde a fost aleasă.

"În privinţa ministerelor, pentru că am fost o persoană vizată şi nominalizată pentru ministerul Culturii, eu am optat pentru Comisia pentru cultură din Camera Deputaţilor. De aceea, am dorit să reprezint interesele unei categorii socio-profesionale şi să mă ocup de circumscripţia în care am fost aleasă", a precizat Turcan.

Deputatul PD-L a adăugat că şi-a dorit să fie în Parlament după ce a văzut că partidul din care face parte nu a reuşit să câştige singur alegerile.