sâmbătă, 21 februarie 2009

Lucescu jr. pleaca oricum

Razvan Lucescu i-a anuntat pe elevii si apropiatii sai ca va parasi Rapidul la finalul actualei stagiuni, indiferent daca echipa va ocupa sau nu pozitia secunda. Antrenorul este nemultumit în primul rând de relatia cu George Copos.

Infrângerea cu Steaua a tulburat destul de tare apele în curtea Rapidului.

Contestat de o parte a suporterilor, dar si afectat de faptul ca patronul George Copos vorbeste zilnic cu Sabau, Razvan Lucescu pare mai decis ca niciodata sa plece de la Rapid la finalul campionatului, atunci când îi si expira de altfel contractul cu "feroviarii". Inaintea antrenamentului de luni dupa-amiaza, tehnicianul giulestenilor le-a vorbit în vestiar jucatorilor si colaboratorilor sai, pe care i-a anuntat ca va parasi corabia alb-visinie indiferent de deznodamântul acestui sezon.

Nu este prima oara când Lucescu junior intentioneaza sa renunte la postul pe care-l ocupa din vara anului 2004. Vara trecuta a fost foarte aproape de a prelua "frâiele" Politehnicii Timisoara, promitându-i acestui lucru lui Marian Iancu. In cele din urma, jucatorii sai l-au determinat sa-si schimbe decizia. Istoria era foarte aproape sa se repete si în iarna. Lucescu nu reusise sa califice echipa în primavara europeana, moment în care George Copos i-a cautat un înlocuitor. In cele din urma, patronul a negat toate discutiile, convingându-l astfel pe Lucescu jr sa-si respecte angajamentul, scadent în mai 2007. Chiar daca asta-vara i se promisese ca va primi 250.000 de euro pe sezon, tehnicianul a ramas cu vechiul angajament, de numai 70.000 de dolari pe an.

"Luasem demult decizia"

Interviu / Razvan Lucescu Tehnicianul confirma plecarea.

Tehnicianul rapidist a explicat pentru ProSport motivul hotarârii sale
.

E adevarat ca le-ati comunicat jucatorilor ca plecati la vara?
Aceasta decizie era oricum luata demult. Am avut luni o discutie cu jucatorii, în care, printre altele, le-am comunicat si faptul ca voi pleca, dar le-am spus mai ales ca ei trebuie sa lupte si sa faca tot ceea ce pot pâna la sfârsitul campionatului pentru ei, nu pentru mine. Am încercat sa-i responsabilizez si sa-i fac sa înteleaga ca urmatorele meciuri trebuie sa le joace pe viata
si pe moarte...

Au parut afectati de aceasta veste?
Le-am explicat felul cum au stat lucrurile din punctul meu de vedere si asta-vara, dar si în iarna, când as fi putut sa plec. De fapt, si acum as putea face acelasi lucru, dar trebuie sa luptam pâna la capat, sa dovedim ca suntem un grup. Sa aratam ca nu suntem lasi!

Sunt fotbalistii Rapidului cazuti psihic?
Am analizat meciul si am vazut împreuna ca în afara a doua-trei faze am facut un meci foarte bun. Nu am multe lucruri sa le reprosez. E pacat ca în aceste conditii am pierdut... Ne e greu sa acceptam faptul ca fotbalul poate fi atât de nedrept, dar nu trebuie sa abandonam! Probabil ca în viitor vom ajunge si noi sa câstigam dupa greseli individuale ale adversarilor.

Dani Coman?
Am vorbit cu el de mai multe ori. Suntem barbati, mergem mai departe. A gresit acum, dar în multe alte rânduri ne-a ajutat.

Urmeaza doua meciuri în deplasare...

Si la primul dintre ele nu pot conta decât pe 13 jucatori de câmp... Asta iar nu mai este nici vina mea si nici a jucatorilor.